Monday, October 3, 2011

contoh surat rayuan kolej

ASSALAMMUALAIKUM,

di sebabkan sem depan dah tau x dpt kolej..then aku buat lah surat rayuan nie...sekejap je pown...tp yg part alasan uh korg isi sendiri lah ye...hope dptlah kolej sem depan...hope ini membantu kpd yg x dpt kolej next sem...


MUHAMMAD ZUL FAHMI BIN AZIZ
No matrik
Kos
Alamat masing2                                                                                                                             No Tel:

Kepada:
Pengurus Asrama Sektor A
Alamt kolej korang

Tuan/Puan,
RAYUAN MENDUDUKI KOLEJ SEKTOR A SEMESTER NOV2011-APR2012

Berhubung perkara di atas saya seperti nama di atas memohon agar dapat terus mendiami salah satu kolej di Sektor A. Hal ini kerana saya telah dimaklumkan mengenai kegagalan saya menduduki kolej semester hadapan melalui portal rasmi UiTM(Student Portal)

2.                  Untuk pengetahuan tuan/puan sepanjang saya mendiami kolej Sektor A pelbagai aktiviti telah saya ikuti. Untuk semester ini saya telah mengikuti semua program anjuran kolej dan juga MPP UiTM Johor.


3.                  Alasan 2

4.                  alasan 3

Sekian.

Yang Benar


MUHAMMAD ZUL FAHMI BIN AZIZ
Matrik no
kos

5 comments:

  1. ala knpa x tulis penuh. baru nak copy je.. huhu..

    ReplyDelete
  2. salam.. nak tanya, alamat masing2 tu alamat rumah la kan? tq..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dari sem 1 sampai final sem dok hostel..hehe

    ReplyDelete
  4. nasib baik kita 1 kos yang sama dan uitm yang sama..terima kasih membantu abang senior akaun.

    ReplyDelete
  5. Nombor telefon nak letak nombor kita or nombor kolej sektor b?

    ReplyDelete