Friday, February 8, 2013

Segmen Blog Kesayangan::Blog Coklateyes

Assalammualaikum.

Pernah dengar nama blog ni. APAAA?? tak pernah dengar. Adakah anda duduk dalam gua atau buat rumah atas pokok. Weyh blogger terkenal kat Malaya ni tahu tak. Kepada yang tak mengenali beliau atau tak pernah berkunjung ke blog beliau boleh lah cepat-cepat klik kat blog list aku bahagian kanan ni ha.

Mengenali Innanie nie best kot. Aku pernah satu sekolah ngan dia *tumpang populariti jap. Dia nie selalu join syarahan, forum, debat *yang ni aku tak sure. So, korang dah boleh agak dia nie yang macam mana. Segala idea dan luahan dalam setiap entry yang dia tulis sangat lah bermakna dan senang untuk orang faham. Banyak entry-entry yang berupa nasihat dan pengajaran yang diketengahkan oleh dia. Kadang-kadang kita boleh menangis, tersenyum dan ketawa bila membaca tulisan-tulisan dia. Walaupun hanya berkanalan di alam maya, aku kira kita dah macam dekat dengan dia. Perihal keluarganya dah macam kita kenal lama.

Yang paling penting dia pernah menggembirakan aku dengan hadiah domain dot my. Lihatlah blog aku yang dah bertukar domain itu. Huhu.

Terima kasih Kak Innanie dan blognya Coklateyes.my kerana berkongsi tips dan suka duka kehidupan.

Sebagai penghargaan kepada followers dia, dia buat satu segmen untuk blogger-blogger diluar sana.
So, kepada sesiapa yang nak follow Segmen Blog Kesayangan:: Blog Coklateyes nie boleh lah klik link sini.


Segmen yang bermula pada 1 Februari 2013 ini akan berakhir pada 22 Februari 2013.

3 comments:

  1. singgah sini. terima kasih join segmen :)
    teruskan menyokong BCE ye :)

    love you!

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama . dah follow awak . harap follow blog saya kalau sudi :)

    http://www.cikfie.com/2013/01/segmen-blog-kesayangan-blog-coklateyes.html

    ReplyDelete
  3. salam...! :)deno datang dari segmen blog kak coklateyes.. by the way, deno FOLO sini... jom ke blog deno? hehe

    http://dayangdeno.blogspot.com/2013/02/segmen-blog-kesayangan-blog-coklateyes.html

    ReplyDelete