Wednesday, September 4, 2013

Dapat Giveaway dari Blogger Terkenal

Assalammualaikum...



Pernah masuk blog kat atas nie. Aku percaya ramai yang mengenali blog juga tuan blog ni kan. Adalah beberapa entry aku pernah sebut pasal blog ni. Ya, blog coklateyes.my yang tuan tanah kedaungnya bernama Cik Innanie Ariffin. Merangkap senior aku masa high school dulu. Ceh, nak sebut jugak tumpang glamor. Haha.

So, dipendekkan cerita aku ada masuk satu contest giveaway anjuran blog coklateyes (BCE) ni. Beauty Raya Giveaway katanya.


So, aku terperasan pasal giveaway ni bila tuan punya blog promosikan kat Facebook dia. Akupun try lah buat kali keduanya. Sebab sebelum giveaway ni aku ada try lah masuk giveaway dalam blog ni. Tapi hampa tak dapat. Dengan slogan.

"Sempena Aidilfitri, saya doakan Blog Coklateyes mendapat lebih banyak liputan. Semoga dengan ini, ramai lagi pembaca baru yang akan terinspirasi dari tuan punya blog yang berdedikasi."    

Dengan harapan yang tipis, sebab saja-saja je join tak de keje. Lastly dapat Kak Innanie post this on my facebook wall.


Tadaaaaa. Aku salah seorang 5 pemenang paling bertuah. Macam tak percaya je. Yelah, nama pun beaty giveaway kan. Yang masuk bertanding almost perempuan. So, memang terperanjatlah. Sebab dah lupa pun pasal giveaway ni. Hehe. 


Dan hari ini, seperti yang dijanjikan, POS MALAYSIA telah menghantar satu sampul surat dari seorang blogger terkenal.


Ada tiga item dalam sampul surat tersebut. 

1- Free trial NATURAL AQUA GEL by CURE
2- Business card EXCLUSIVE BLOG COKLATEYES
3- Satu surat TULISAN TANGAN dari Cik Innanie Ariffin siap dapat sign lagi tau.



Im very grateful for this gift. Terima kasih Kak Innanie. Dapat je terus try Aqua Gel tu. Function dia adalah untuk remove sel kulit mata dari kulit. Sebab sel-sel kulit mati ni menghalang dari kulit recovery.  Dan paling penting this Aqua Gel terjual SEBOTOL setiap 12 SAAT. Ini adalah product skin care exfoliation NOMBOR 1 di JEPUN. Nak beli SEBOTOL mahal harganya. Kira, dapat sample ni pown bersyukur sangat. Sebab, lepas exam haritu punyalah berjerawat macam hape je muka.

So, untuk yang tak pernah singgah ke blog ni, singgahlah sekali. Nescaya, aiceh ayat. haha. Nescaya, anda pasti akan singgah di blog ini lagi. Manalah tahu, next giveaway one of you yang dapat kan.

just click this banner to jump to blog coklateyes.com

Mari ramai-ramai follow this blog bagi yang tak follow lagi. Anda akan dapat semua link insta, facebook, fanpage semua dalam blog ni.

Wassalam

No comments:

Post a Comment